Begin april waren wij aanwezig bij On Stage tijdens het beroepenfeest in De Vasim. Vmbo-leerlingen kwamen langs om te ontdekken welk beroep bij hen past. Onze collega’s Lobke en Hans hebben veel leuke gesprekken gevoerd en verteld over ons vak.
En we zijn nog niet klaar! We kijken uit naar de Doe Dag, waar leerlingen bij ons op de projecten komen kijken en zelf aan de slag gaan. Zo krijgen ze een goed beeld van hoe het er in de praktijk aan toe gaat.
On Stage gemist maar ben jij heel benieuwd hoe het is om bij ons te werken? Neem contact met ons op!



