Geslaagden Gaan in de Bouw

Afgelopen maand zijn meerdere collega’s geslaagd voor hun opleiding Gaan in de Bouw. Een prestatie waar we ontzettend trots op zijn! Voor niveau 2 zijn onze collega’s Bartosz, Dave, Elzia en Kamil geslaagd. Emil heeft zijn diploma op niveau 3 gehaald. Een mooie stap in hun ontwikkeling binnen het vak en een waardevolle investering in hun toekomst.

Gefeliciteerd allemaal, klasse gedaan!