VACATUREALLROUND FRONT

OFFICE MEDEWERKER

UPDATE: VACATURE INACTIEF

Helaas! Vanwege een overweldigend aantal reacties is het niet meer mogelijk om op deze vacature te reageren.

Heb jij aan één woord genoeg? Overzie jij alles? En ben je graag bevlogen met je werk bezig? Lees dan wat wij jou te bieden hebben.Vanuit onze supportafdeling in Groesbeek ondersteunen wij onze collega’s bij allerlei voorkomende situaties. Wij dienen als vraagbaak voor al onze collega’s op het gebied van Finance, HR en Facility. Op dit moment bestaat ons team uit 4 collega’s en zijn we op zoek naar een 5de teamlid om ons te komen versterken. Als front office medewerker neem je zowel facilitaire-, HR- & financiële taken op je. Hierin werk je nauw samen met al je teamleden.

Jij past perféct bij ons, wanneer:

  • Jij vanuit jouw enthousiasme en warme persoonlijkheid elke dag zorgt voor een warm bad voor onze collega’s en relaties (zowel persoonlijk, telefonisch als per mail). Zo ben jij echt het visitekaartje van ons bedrijf: je aanwezigheid bij de ontvangstbalie is de kern van je functie

  • Jij ervaring of een opleiding als allround (administratief) front office medewerker / secretarieel medewerker hebt en dit wil inzetten om onze afdeling verder te professionaliseren

  • Jij veel waarde hecht aan samenwerken en bijdraagt aan ons teamgevoel. Daarnaast ben je  prima in staat om zelfstandig te werken

  • Jij je eigen plekje verovert door de backoffice medewerker te ondersteunen in de breedste zin van het woord. Denk hierbij aan, voorraadbeheer, netjes houden van de algemene ruimtes, on-boarding en doorstroom van medewerkers, archivering en boekhoudkundige werkzaamheden zoals het inboeken van facturen, debiteurenbeheer. 

Voordat we je vertellen wat je nodig hebt om te solliciteren, eerst even de belangrijkste zaken:

  • We bieden jou een salaris tussen de €2.300,- en €2.800,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband en afhankelijk van de ervaring die je met je meebrengt 

  • Je krijgt 20 vakantiedagen en 12 ATV dagen, waarvan 2 scholingsdagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband 

  • 8% vakantiegeld conform CAO Hellende Daken

  • Persoonlijke aandacht middels jaargesprekken en inzet van onze jobcoach

  • Doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden, zowel in functie als in salaris

  • Jouw werktijden zijn tussen 08:30 uur – 17:00 uur, voor onze collega’s buiten is dit tussen 06.00 uur – 16.00 uur 

  • Kerstpakket, paasgeschenk, sinterklaaspresentje

  • Natuurlijk werken we samen hard, maar een bouwvakBBQ of Zevenheuvelenloop vinden we net zo leuk, wij zijn naast hardwerkend, ook informeel en best gezellig 😉

  • Twee keer per jaar organiseren we een SamenSterk bijeenkomst, waarbij jij als collega de mogelijkheid krijgt om mee te denken over de ontwikkelingen van Weijerseikhout. Daarbij ontbreekt het ons nooit aan lekker eten en drinken. Vanzelfsprekend heeft Corona ook invloed op onze activiteiten. Wij zorgen voor aangepaste activiteiten of plannen onze activiteiten opnieuw in zodra het weer kan. Bij ons betekent uitstel zeker geen uitstel, we halen straks samen gewoon alles weer!

Om bovenstaande goed uit te kunnen voeren, heb je:

(Ruime) kennis van algemene secretariële taken en de wens om breed inzetbaar bezig te zijn op financieel, facilitair en HR-gebied. Maar net zo belangrijk vinden we dat je een goede werkmentaliteit en een flexibele werkhouding meebrengt. En je natuurlijk graag samenwerkt binnen een team. Daarnaast is een praktische en probleemoplossende houding erg handig en is het fijn wanneer je minimaal 32 uur per week beschikbaar bent, flexibel verdeeld over 4/5 dagen. Hierover gaan we graag met jou in gesprek. Naast deze eisen en wensen ben jij een enthousiast persoon die met plezier bezig is met zijn/haar werk! 

 

Wij zijn Weijerseikhout!
We realiseren ons dat we best wat van je vragen, maar daar staat natuurlijk ook iets tegenover! Wanneer je komt werken bij Weijerseikhout ben je vanaf dag één onderdeel van een jonge club gedreven en enthousiaste collega’s. Wij zijn een no-nonsense organisatie met een informele sfeer. Wij zijn sterk in ontwikkeling als organisatie, hierbij streven wij ernaar om voorop te lopen/onszelf continu te vernieuwen. Ook jouw persoonlijke ontwikkeling vinden we hierbij erg belangrijk. We kijken niet alleen naar wat je kan, maar vooral naar wie je bent! 
 

Direct solliciteren? Stuur je motivatie en cv naar: s.bakker@weijerseikhout.nl. Binnen een week ontvang je van ons een reactie op je sollicitatie. Meer informatie over de vacature? Bel 024 – 399 5322 en vraag naar Saskia Lindhout-Bakker. 

 

Wij kijken er naar uit om je te ontmoeten!

Ontmoet jouw toekomstige collega's.

Benieuwd bij wie je allemaal komt werken als je bij ons een arbeidsovereenkomst tekent? Maak alvast kennis met een aantal van onze klasse dakvernieuwers.

Contact

Ambachtsweg 18

6562 AV Groesbeek

Weijerseikhout B.V.

volg ons op

© 2020 Weijerseikhout

  • Instagram
  • Facebook - White Circle